آژانس دیجیتال مارکتینگ هیواوب

آموزش حرفه ای برنامه نویسی در ارومیه

طراحی سایت اختصاصی برای خیلی از شرکت ها و فروشگاه ها یا مجموعه هایی که به دنبال یکسری نیازهای سفارشی هستند که با امکانات سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس قابل پیاده سازی نمی باشد، مناسب است .
وب سایت های اختصاصی سرعت و پرفورمنس خیلی بالاتری نسبت یه سایت های وردپرسی دارند و به همین امر میباشد که زمان طراحی آنها بیشتر و هزینه های طراحی آنها هم بیشتر می باشند .
آژانس دیجیتال مارکتینگ هیوا وب آماده طراحی 0 تا 100 وب سایت مجموعه شما به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی می باشد .

آموزش حرفه ای برنامه نویسی در ارومیه

آموزش برنامه نویسی موبایل

خودتون هم بهتر میدونید که برنامه های موبایل تمام زندگی انسان را در برگرفته اند. برنامه نویسی موبایل همیشه به شدت در حال پیشرفت است. از نویت گرفتن پزشکان با موبایل گرفته تا بازی های رایانه های. اگر برنامه نویس موبایل باشید و حرفه ای شوید می توانید کسب درآمد کنید و یا در شرکت های بزرگ مشغول به کار شوید.



آموزش برنامه نویسی سایت
طراحی سایت و برنامه نویسی وب سایت کمی بزرگتر و گسترده تر از یک زبان برنامه نویسی ساده است. مشابه برنامه نویسی موبایل نیست. برای اینکه بتواندی وب سایتی طراحی کنید باید html-css-jquery-vjs-angular-bootstrap را برای طراحی قالب حرفه ای آن بلد باشید و علاوه باید یکی از زبان های برنامه نویسی تحت وب را نیز یاد بگیرد مانند PHP-ASP.NET و همچنین برای PHP باید یکی از فریم ورک های Laravel-Yii2-Semphony-Zend و .. را یاد بگیرید.
آموزش برنامه نویس ویندوز

برخی برنامه ها هستند که تحت وب و موبایل نیستند. مانند برنامه های حسابداری که بر ری کامپیوتر نصب می شوند. این برنامه ها نیز می توانند به اپلیکیشن موبایل وصل شوند. به زبان ساده بگویم برای آموزش چنین برنامه هایی باید یکی از زبان های برنامه نویسی Java-Csharp-Delphi و ... را آموزش دید.



بازار کار برنامه نویسان آینده دارد... متخصص شوید و از تخصص خود به نحو احسن استفاده کنید

برنامه نویس شدن نیاز به توانایی در این حوزه دارد. هر کسی نمی تواند برنامه نویسی حرفه ای شود ولی اگر پشتکار داشته باشید و توانایی های خود را افزایش دهید به احتمال زیاد می توانید پیشرفت کنید و حرفه ای شوید. بخصوص نسل جوان ایرانی که از سن کم گوشی های هوشمند دارند و پویای ذهنشان بیشتر از نسل قدیم است. آیا بهتر نیست که در این حوزه متخصص شوید و با شرکت های داخلی و حتی شرکت های خارجی کسب همکاری کنیدو برای خودتان و کشورتان مفید باشید؟ حال فرقی نمی کند شما ارومیه باشید یا شهر مرزی، تخصص برنامه نویسی شما را حتی از شهر کوچک به شهر بزرگ با پرستیژ کاری بالا می رساند. 

برای آموزش برنامه نویسی و آموزش طراحی سایت در ارومیه و … با ما تماس بگیرید و مشاره رایگان بگیرید. 

آیا آموزش برنامه نویسی سخت است و باید حتما ارومیه باشم؟

آموزش برنامه نویسی سخت است ولی میتوان با شرکت در دوره متوجه توانایی های خودتا شوید. برنامه نویسی شغل شیرینی است که محدود به زمان و مکان خاصی نیست. مثلا فرض کنید شما کارمند اداره باشید مجبورید هر روز در ساعات خاصی در اداره به کار های تکراری مشغول باشید. ولی اگر برنامه نویس باشید نیازمند حضور در مکان خاصی نیستید و دوست دارید مثل خیلی برنامه نویس ها روزها بخوابید و شب ها کار کنید! برای آموزش نیاز به حضور در ارومیه دارید و در آینده میتوانید از آموزش های ویدئویی ما بهره مند شوید.

آموزش برنامه نویسی سخت
هزینه آموزش برنامه نویسی

هزینه آموزش برنامه نویسی در ارومیه

آموزش برنامه نویسی هر کدام از پلتفرم های سرفصل های خاص خود را دارد. اگر بصورت خصوصی خواهان آموزش برنامه نویسی هستید مبلغ بیشتری باید پرداخت کنید و اصولی تر آموزش خواهید دید. ولی اگر در قالب یک تیم و یا کلاس حضور داشته باشید هزینه کمتر خواهد بود.

نیاز به مشاوره داری؟

هر سوالی داری، کافیه تماس بگیری؟