آژانس دیجیتال مارکتینگ هیواوب

بهترین روش پشتیبان گیری از وب سایت وردپرس چیست؟

پشتیبان گیری از وب سایت

فهرست مطالب

اگر می پرسید بهترین راه پشتیبان گیری از وب سایت وردپرس چیست؟ به سوال خوبی اشاره کردین. این بدان معناست که می دانید پشتیبان گیری از وب سایت وردپرس شما ضروری است. قبل از همه این ها باید بدانید نسخه پشتیبان چیست و دقیقاً از چه چیزی پشتیبان گیری می کنید. با گروه هیوا وب همراه باشید تا روش های پشتیبان گیری و راه های جلوگیری از حذف اطلاعات وب سایت رو بهتون آموزش دهیم.

چرا باید پشتیبان گیری از وب سایت وردپرس انجام دهیم؟

پشتیبان گیری از وب سایت

 

پشتیبان گیری برای وب سایت ها و وبلاگ های وردپرس شما یک ضرورت مطلق است زیرا حجم زیادی از سناریوهای احتمالی وجود دارد که می تواند محتوای آنلاین وردپرس شما را در معرض خطر قرار دهد. سرور خراب می شود، خرابی هاست و هارد دیسک، بدافزار، اشتباهات برنامه نویس و حذف های تصادفی.یا پایگاه های داده خراب یا پاک شده است. افزونه های معیوب حتی خرابی برق مرکز داده. لیست از اتفاقات بی پایان است.

بدترین سناریو این است که تمام محتوای وب سایت های وردپرس خود، مانند صفحات وب، پست های وبلاگ، تصاویر، نظرات و پیوندها را از دست بدهید. تم های سفارشی طراحی طرح زمینه خود را از دست می دهید. اما اینها فقط مسائل داخلی است.

 

پشتیبان گیری دقیقا چیست؟

پشتیبان گیری دقیقا چیست؟

 

نسخه پشتیبان نسخه کپی شده یا نسخه تکراری وب سایت شما و محتوای آن است. این به عنوان یک مکانیسم ایمن و یک اقدام پیشگیرانه عمل می کند که به شما امکان می دهد در صورت بروز مشکل، سایت WP خود را از پشتیبان بازیابی کرده و از دست دادن محتوا جلوگیری کنید.

دقیقاً در بک آپ گرفتن از سایت وردپرس کدام قسمت ها مهم است؟ در یک کلام، همه چیز. این به وضوح شامل پایگاه های داده ای است که محتوای وردپرس شما را ذخیره می کند. معمولاً در MySQL. این نه تنها شامل پست ها، کاربران، نظرات، دسته ها، برچسب ها، گزینه های مدیریت است. به عنوان مثال، اگر شما یک سازمان بهداشتی هستید، می تواند شامل پرونده بیماران باشد. اگر دانشگاه هستید، تحقیق، لیست دانشجویان و نمرات در خطر است.

فایلهای وب سایت نیز جداگانه نیاز به پشتیبان گیری دارند. به عنوان مثال می توان تم ها، افزونه ها و فایل ها اشاره کرد. تهیه نسخه پشتیبان از این پرونده ها به عنوان پایگاه داده شما بسیار حیاتی است. یکی بدون دیگری به شما اجازه نمی دهد سایت خود را کامل بازیابی کنید. و پشتیبان گیری کامل، هر روش پشتیبان گیری را که انتخاب می کنید، آسان تر می کند.

بهترین روش بک آپ گرفتن از سایت وردپرس چیست؟

 

قبل از اینکه روشهای مختلف پشتیبان گیری را مورد بررسی قرار دهیم، مهم است که استراتژیهای بزرگتری را که در پشت آنها قرار دارد بررسی کنیم. به عنوان مثال، پشتیبان گیری در صورت بروز مشکل، درمانی را ارائه می دهد. اما اقدامات امنیتی پیشگیرانه دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای پشتیبانی از راه حل پشتیبان خود در نظر بگیرید. این شامل به روز رسانی افزونه ها، استفاده از گذرواژه های قوی وردپرس و تغییر پیشوند پایگاه داده است.

روش های مختلف پشتیبان گیری وردپرس چیست؟

روش های مختلف پشتیبان گیری وردپرس

 

حالا که سوالات پشتیبان را بررسی کرده اید، می توانید ارزیابی کنید که بهترین روش پشتیبان گیری از وب سایت وردپرس برای موقعیت خاص شما چیست.

  • پشتیبان گیری دستی
  • افزونه ها
  • ارائه دهنده میزبانی هاست

کلام آخر

هر روش پشتیبان گیری وردپرس را که انتخاب می کنید، باید بتوانید آن را به طور منظم آزمایش کنید. این بدان معناست که قبل از بازیابی وب سایت خود، بی خطر بودن آن را آزمایش کنید. همچنین به این معناست که بازیابی را در یک مکان آفلاین انجام دهید تا مطمئن شوید از همه موارد موجود به درستی پشتیبان گیری شده است. اگر مرتباً و به درستی از وب سایت های وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید، می توانید آنها را در یک مکان آفلاین بازیابی کرده و با خیال راحت ارتقاء و سفارشی سازی وردپرس خود را در آنجا آزمایش کنید.

ممنونیم از شما که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. در ضمن شرکت طراحی سایت هیوا وب برای کسب و کارهای فعال در اینستاگرام خدمات مختلفی شامل طراحی سایت، تولید محتوا و سایر خدمات مربوط به اینستاگرام را ارائه می دهد. اگر برای کسب کار خودتون وب سایت ندارید میتونید از طریق لینک قیمت طراحی سایت از تعرفه های طراحی سایت مطلع شوید و از مشاوره های رایگان هیوا وب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *