آژانس دیجیتال مارکتینگ هیواوب

مزایا و معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب خرید فالور فیک اینستاگرام را باهم بررسی کنیم. ارزیابی مزایا و معایب آن بسیار مهم است. هر چقدر هم وسوسه انگیز باشد، قبل از تصمیم گیری باید تمام جنبه های مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید تا هر چیزی که انتخاب کرده اید سود قابل توجهی را برای شما به ارمغان بیاورد و در عین حال از آسیب به پیج شما جلوگیری کند. با آژانس دیجیتال مارکتینگ هیوا وب همراه باشید تا بهتر موضوع رو درک کنید.

خرید فالور فیک اینستاگرام

خرید فالور فیک اینستاگرام

 

 

قبل از اینکه به شما کلمه فالوور فیک را توضیح بدیم باید قبلش بدونید فیک به چه معنی است.

فیک چیست ؟

از واژه انگیلسی fake است و به معنای جعلی،ساختگی،دروغین،تقلبی است.

فالوور فیک چیست ؟

از توضیحات بالا میتوان به مفهوم و معنی واقعی فالوور فیک رسید. فالوور فیک به فالووری گفته می شود که هیچ تعاملی با پیج شما ندارد. منظور از تعامل همان فعالیت یا زمانی است که کاربر در پیج شما حضور دارد. یا ممکن است پشت آن ربات باشد. مثلا از پست و استور های شما بازدید نکند و کامنت زیر پست های شما نگذارد و غیره.

مزایای خرید فالور فیک اینستاگرام

مزایای خرید فالور فیک اینستاگرام

 

در کل خرید فالور را به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم.

1.فالوور بالا در ظاهر

هنگامی که شما کسب و کارتون رو در اینستاگرام شروع می کنید، افزایش تعداد اعضای دنبال کننده های خود به ویژه هنگامی که رقبای شما دنبال کنندگان زیادی دارند، می تواند چالش برانگیز باشد. در این صورت، مشتریانی که پیج شما را می بینند و متوجه می شوند فالوور شما بالاس و فکر میکند پیج خوبی هست که اینقدر فالوور دارد. فالوور بالا در ظاهر باعث بهتر فالو شدن و به جذب مشتری کمک می کند.

2: افزایش دیده شدن یا جلب اعتماد

وقتی فالوورهای اینستاگرام خریداری می کنید، دید خود را افزایش داده و در نتیجه، شانس خود را برای حضور در صفحه دیگران نیز افزایش می دهید. هرچه طرفداران بیشتری داشته باشید، نام تجاری شما در اینستاگرام بیشتر دیده می شود. در کل داری خودتو گول میزنی با این کار. شاید تو ظاهر بگن فالورش زیاده.. ولی باز هم توصیه میکنم خرید فالور فیک اینستاگرام ممنوع.

 

معایب خرید فالور فیک اینستاگرام

 

معایب خرید فالور فیک اینستاگرام

 

شما با خرید فالور فیک، تعامل پیج خودتون رو روز به روز کمتر میکنید و بدترین کار ممکن در حال حاضر خرید این فالوور های فیک هست. توصیه من اینه اگه 50 درصد فالوور شما فیک باشن اون پیج و تعطیل و از صفر روی یک پیج جدید شروع به فعالیت کنید.

1.بی اعتماد شدن کاربران

همیشه سعی کنید از اول به صورت ارگانیک فالوور جذب کنید. هیچ‌چیز بدتر از این نیست که فالوور شما دیگه به شما اعتماد نداشته باشند و به‌دست آوردن اعتبار از بین رفته بسیار سخت و شاید غیرممکن است. زیرا باتوجه به فضای رقابتی اینستاگرام آن‌ها خیلی زود سراغ پیج‌های مشابه می‌روند و شما مخاطب بالایی رو که میتونست تبدیل به مشتری شود رو از دست می دهید.

اگرچه خرید فالور فیک اینستاگرام می تواند شهرت شما را افزایش دهد، اما فالوورهای جعلی و کلاهبرداری های دیگر بیشتر از آنکه فایده داشته باشند، ضرر خواهند داشت.

2. کاهش شدید نرخ تعامل و افزایش نرخ پرش

وقتی شما فالوور فیک خریداری میکنید این فالوور ها هیچ تعاملی با پست ها و استوری های شما برقرار نمیکند. الگوریتم های اینستاگرام هر روز در حال به روز رسانی شدن هستند. این هوش مصنوعی به هیچ عنوان اجازه فعالیت به شما با این فالوور ها نخواهد داد. به این موضوع توجه داشته باشید که نرخ تعامل یا اینگیجمنت پایین پیج شما به وضوح برای کاربران شما، قابل مشاهده است و همین موضوع به راحتی می تواند باعث افزایش نرخ پرش پیجتان شود.

 

کاهش شدید نرخ تعامل و افزایش نرخ پرش

کلام آخر 

در این مقاله سعی شد در ارتباط با خرید فالور فیک اینستاگرام، مزایا و معایب آن به طور کامل پرداخته شود. توصیه ما این است اگر تعداد کمی فالوور فیک دارید از همین حالا شروع کنید به پاک کردن آنها تا نرخ تعامل پیج شما بالا رود.

ممنونیم از شما که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. در ضمن شرکت طراحی سایت هیوا وب برای کسب و کارهای فعال در اینستاگرام خدمات مختلفی شامل طراحی سایت، تولید محتوا و سایر خدمات مربوط به اینستاگرام را ارائه می دهد. اگر برای کسب کار خودتون وب سایت ندارید میتونید از طریق لینک قیمت طراحی سایت از تعرفه های طراحی سایت مطلع شوید و از مشاوره های رایگان هیوا وب استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *