آژانس دیجیتال مارکتینگ هیواوب

معرفی 5 ابزار آنالیز وب سایت مشابه گوگل آنالیتیکس

ووپرا Woopra

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم به معرفی چند ابزار آنالیز وب سایت بپردازیم. گوگل آنالیتیکس یکی از بهترین ابزارهای تحلیل می باشد. ولی ممکن است در استفاده از این ابزار دچار مشکل شده باشید، و قصد داشته باشید از ابزار های مشابه دیگری برای تحلیل سایت استفاده کنید. با گروه هیوا وب همراه باشید تا 5 ابزار جایگزین و قوی رو بهتون معرفی کنم.

معرفی ابزار آنالیز وب سایت

در دنیای تجزیه و تحلیل وب سایت و بازاریابی مبتنی بر داده، Google Analytics پلتفرمی است که برتری دارد.این ابزار، محبوب ترین نرم افزار تجزیه و تحلیل موجود در بازار است، اما ممکن است برای نیازهای تجاری شما مناسب نباشد. از جمله چندین موارد هست که باعث شده به فکر ابزار دیگه برای تحلیل ها باشیم مثلا:

  • یادگیری برای کاربران بسیار دشوار است زیرا رابط کاربری می تواند گیج کننده باشد.
  • به روز رسانی ها و تغییرات مکرر وجود دارد
  •  در حال حاضر عدم پشتیبانی مشتری وجود دارد.

حالا سوال اینجاست؟بهترین گزینه برای جایگزین های گوگل آنالیتیکس چیست؟

1.معروفترین ابزار آنالیز وب سایت: ماتومو Matomo

 

ماتومو Matomo

 

یک جایگزین برای گوگل آنالیتیکس است که خود را به عنوان یک گزینه اخلاقی تر معرفی می کند. با مالکیت 100٪ داده ها و یک پلت فرم منبع باز که می تواند سفارشی و تنظیم شود. تا بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. ماتومو مجموعه کاملی از ابزارها با رابط کاربر پسند، بدون محدودیت داده و ابزارهایی از تجزیه و تحلیل وب تا عملکرد SEO را ارائه می دهد.

این ابزار همچنین یک تیم پشتیبانی مشتری اختصاصی برای کمک به پاسخگویی به سوالات دارد و داده های تاریخی Google Analytics شما می توانند وارد شوند تا اطلاعات مهم را از دست ندهید. قیمت Matomo بر اساس ترافیک ماهانه است و برخی از ابزارهای تجزیه و تحلیل تخصصی هزینه های ماهانه اضافی دارند.

 

2.ووپرا Woopra

 

ووپرا Woopra

 

یک جایگزین محبوب گوگل آنالیتیکس است که داده هایی را برای تجزیه و تحلیل، رابط کاربر، روندها، و ادغام ارائه می دهد. شما می توانید داده های کاربر خود را از سایر سیستم عامل ها همگام سازی کنید.

Woopra به جای ارائه اعداد و داده های خام، به شما کمک می کند تا معنای پشت داده ها را درک کنید. و بتوانید به طور موثرتر تحلیل کنید. قیمت ها از بسته رایگان Core تا Startup با قیمت 349 دلار در ماه تا طرح حرفه ای 999 دلار در ماه تا قراردادهای سطح Enterprise متغیر است.

3.یکی از ابزار آنالیز وب سایت منحصر به فرد KissMetrics است

یکی از ابزار آنالیبز KissMetrics

 

کیس متریکس کاربران را قادر می سازد تا اطلاعات را بلافاصله بر روی یک پلتفرم پیشرفته برای کسب و کارهایی که می خواهند دریافت کنند. و رفتار واقعی کاربران را تحلیل می کند. از جمله نرخ پرش یا رفتار کاربر در وب سایت شما چگونه است. این ابزار مزیت بزرگی برای بسیاری از بازاریابان است که می خواهند درک عمیقی از پایگاه مشتریان خود داشته باشند تا بهینه سازی های عملی را انجام دهند.

آنها همچنین یک تیم پشتیبانی مشتری دارند که می تواند به شما در حل مسائل یا سوالات روی پلت فرم کمک کند. قیمت اشتراک ماهانه برنامه KissMetrics از 500 دلار در ماه شروع می شود.

 

4. فاکس متریکس FoxMetrics

 

 

فاکس متریکس به شما امکان می دهد مدل های داده و داشبورد خود را ایجاد کنید. و دقیقاً آنچه را که باید از داده های وب سایت خود بدانید گزارش دهد. این ابزار همچنین نظارت بر داده ها و هشدارهای زمان واقعی را ارائه می دهد که می تواند برای رفتار غیرعادی کاربر تنظیم شود.فاکس متریکس درک معنای داده ها و اعداد را ارتقا می بخشد. این پلتفرم با بسته رایگان Core و بسته رشد با 299 دلار در ماه شروع می شود و قراردادهای Enterprise نیز موجود است.

ویژگی های فاکس متریکس:

  1. تجزیه و تحلیل در لحظه
  2. ردیابی با سطح دسترسی
  3. API موجود
  4. کاربران نامحدود

5. Adobe Analytics

Adobe Analytics

 

Adobe Analytics با داشتن یک موتور تجزیه و تحلیل قدرتمند و یک تیم پشتیبانی دقیق، می تواند به شما کمک کند تا داده ها را در سیستم عامل ها و کانال های خود، از جمله ایمیل، برنامه های وب، دستگاه های تلفن همراه، وب سایت ها و تبلیغات، ضبط و درک کنید.

این پلت فرم همچنین یک سیستم قابل تنظیم ارائه می دهد که در آن شما می توانید داده هایی را که بیشتر از همه برای شما مهم هستند انتخاب کنید تا گزارشات کلی را قبول نکنید.

Adobe به چهار دسته اصلی بینش ارائه می دهد:

 

  1. تجزیه و تحلیل وب
  2. تجزیه و تحلیل بازاریابی
  3. انتساب و تجزیه و تحلیل پیش بینی.

این بسته قیمت گذاری ارائه نمی دهد. اما با هر مشتری به طور جداگانه با برنامه های سالانه رفتار می کند. با این حال، مانند اکثر ابزارهای Adobe، کیفیت هزینه دارد. کمترین برنامه های سالانه از حدود 300000 دلار در سال شروع می شود.

ممنونیم از شما که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. در ضمن شرکت هیوا وب برای سئو سایت تعرفه های بسیار عالی برای شما در نظر گرفته است. اگر سایت خود را راه اندازی کردید و برای بهینه کردن حرفه ای نیاز به متخصصین ما بود می توانید از امکانات سئو و تعرفه سایت مطلع شوید. و از مشاوره های رایگان هیوا وب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *