آژانس دیجیتال مارکتینگ هیواوب

برای کسب درآمد از وردپرس چیکار باید کرد؟ چگونه از وردپرس کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از وردپرس با تولید محتوا

فهرست مطالب

وردپرس یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.خیلی ها وردپرس را یاد گرفتن و یا می خوان یاد بگیرن اما نمیدونن چطور باید از آن پول در بیارن. امروز در این مقاله میخوایم به کسب درآمد از وردپرس بپردازیم.اگر شما یکی از دانشجویان یا علاقه مندان به طراحی سایت وردپرس هستید و می خواهید کسب درآمد میلیونی داشته باشید و تخصص خودتون رو بالا ببرید، با تیم هیوا وب همراه باشید و این مقاله رو تا آخر مطالعه کنید.

روش های کسب درآمد از وردپرس

روش های کسب درآمد از وردپرس

 

1.طراحی سایت با وردپرس

اولین روشی که شما از طریق یاد گیری وردپرس می تونید درآمد خوبی کسب کنید طراحی سایت برای دیگران است. در این روش شما با کار روی پروژه شخصی با cms وردپرس کار رو پیاده سازی می کنید. به طور میانگین درآمد طراحی سایت با وردپرس چیزی حدود 3 تا 5 میلیون تومان حداقل در نظر گرفته می شود. که با توجه به تجربه و مهارت شما این مبلغ میتواند بیشتر هم باشد. شما برای طراحی سایت وردپرس باید این مهارت هارو کسب کنید:

  1. یادگیری کامل وردپرس و راه اندازی وب سایت
  2. یادگیری کامل افزونه های ضروری و نصب قالب های وردپرس
  3. یادگیری اصول مربوط به سئو سایت و بهینه سازی وب سایت
  4. یادگیری طراحی و گرافیک وب سایت
  5. تسلط کامل به مباحث پشتیبانی و امنیت وردپرس
  6. مسلط به نوشتن قرارداد حرفه‌ای طراحی سایت و سئو با کارفرما

برای یادگیری کامل مباحث بالا دوره طراحی سایت وردپرس برای شما مناسب است که کامل مباحث بالا را آموزش داده و می‌توانید با خیال راحت در این دوره شرکت کرده و به یک طراح حرفه ای سایت تبدیل بشید.

2.پشتیبانی از سایت های وردپرسی

پشتیبانی از سایت های وردپرسی

 

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از وردپرس این است که کار پشتیبانی از سایت‌های وردپرسی را انجام دهید. چون اکثر شرکت ها، زمان کافی یا نیروی لازم رو برای مدیریت وب سایت خود ندارند. هر وب سایت نیاز به یک ادمین یا شخصی برای مدیریت سایت دارد. که این ادمین یا مدیر باید کارهای پشتیبانی که شامل بروز رسانی افزونه ها،پوسته ها، افزایش امنیت سایت، پاسخ به دیدگاه ها و غیره… را انجام دهد.

انجام تمامی این کارها نیاز به تخصص دارد و همانطور که گفته شد، ممکن است خود کارفرما یا صاحب شرکت تخصص و زمان انجام این کار را نداشته باشد.شما با شرکت در این دوره ها علاوه بر این که متخصص می شوید، میتوانید هم زمان چندین سایت را مدیریت کنید.

شما همچنین می توانید در یک شرکت استخدام شوید و بصورت ثابت کار کنید. و هم می‌توانید بصورت فریلنسری و از راه دوره کار کنید. پیشنهاد هیوا وب به شما فریلنسری است زیرا درآمد و مدیریت بهتری روی کار خود خواهید داشت.

پشتیبان یک وب سایت وردپرسی باید به مهارت های زیر تسلط داشته باشد:

  1. وردپرس و طراحی سایت
  2. مسلط به css و html
  3. مسلط به مسائل امنیتی و وردپرس
  4. مسلط به رفع خطاهای سایت های وردپرسی
  5. و…

3.کسب درآمد از وردپرس با تولید محتوا

کسب درآمد از وردپرس با تولید محتوا

 

اگر شما تاره کار هستید و جدیدا این کار رو شروع کردید حتما تولید محتوا کمک بزرگی در پیشرفت کاری شما خواهد کرد. به نظر من تولید محتوای خوب میتواند یه سکوی پرتاپی برای شما باشد. برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی مربوط به تولید محتوا در وردپرس از طریق جستجو در گوگل میتوانید نمونه سایت های داخلی که نیاز به یک نویسنده وردپرس دارد پیدا کنید و به صورت فریلنسری کار کنید.همچنین برای موارد خارجی می‌توانید از ProBlogger Job Board ،Elance ،Odesk ،Peopleperhour و غیره استفاده کنید

4.آموزش وردپرس

آموزش وردپرس

 

یکی از بهترین روش های درآمدزایی از وردپرس، آموزش آن به دیگران است.شما وقتی مهارتی رو کامل و حرفه ای یاد گرفتید باید توانایی انتقال این مباحث رو به دیگران داشته باشید و درآمد کسب کنید. یعنی شما به دیگران آموزش طراحی سایت با وردپرس بدهی و در ازای آموزش هزینه دریافت کنید. فقط کافیست که تسلط کافی به طراحی سایت با وردپرس داشته باشید.

 

جمع بندی:

هر 4 روشی که در بالا ذکر شد برای کسب درآمد از وردپرس همگی 100% عملی هستند و با آگاهی کامل این روش ها به شما معرفی شد.شما برای آموزش حتما نیاز به یک وب سایت دارید. اگر برای کسب کار خودتون وب سایت ندارید میتونید از طریق لینک قیمت طراحی سایت از تعرفه های طراحی سایت مطلع شوید و از مشاوره های رایگان هیوا وب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *