آژانس دیجیتال مارکتینگ هیواوب

رتبه الکسا چیست؟ و ترفند کاهش رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا چی

فهرست مطالب

از چه ترفندی برای کاهش رتبه الکسا استفاده کنیم؟بسیاری از مردم از ما می پرسند چگونه می توانم رتبه الکسا خود را ارتقا دهم؟ همه ما میدونیم که این معیار چقدر برای شما و کسب و کار شما مهم است. به عنوان یک معیار عمومی، تبلیغ کنندگان، سرمایه گذاران و شرکای بالقوه رتبه الکسا شما را جستجو کرده و از آن به عنوان راهی برای ارزیابی ارزش کسب و کار شما استفاده می کنند. در ادامه با شرکت اینترنتی هیوا وب همراه باشید تا به برسی این موضوع بپردازیم.

رتبه الکسا چی؟ ستترفند کاهش رتبه الکسا

رتبه الکسا چی

 

اول،مهم است که بدانید رتبه الکسا چیست و چگونه محاسبه می شود.

رتبه Alexa شما برآورد میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایر سایت ها است. رتبه الکسا به این سوال پاسخ می دهدT در مقایسه با سایر سایت ها، وضعیت سایت من چگونه است؟ توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک معیار نسبی است، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت بستگی دارد، بلکه به تغییر ترافیک سایر سایت ها نیز بستگی دارد.

رتبه های ترافیک الکسا بر اساس داده های ترافیکی ارائه شده توسط کاربران در صفحه جهانی داده های الکسا در مدت 3 ماه طبقه بندی می شود.

الکسا چگونه اطلاعات خود را دریافت می کند؟

الکسا دارای یک پانل داده ترافیک بزرگ است که از میلیون ها نفر در سراسر جهان تشکیل شده است. بر اساس داده های این نمونه، الکسا تعداد بازدیدکنندگان از همه سایت های موجود در اینترنت را تخمین می زند. این محاسبه پیچیده ای است که شامل تصحیح سوگیری ها و همچنین شناسایی و دور انداختن ترافیک جعلی یا هرزنامه می شود.

الکسا چگونه اطلاعات خود را دریافت می کند؟

الکسا هر روز متوسط بازدیدکنندگان روزانه و بازدید از صفحات هر سایت را در 3 ماه گذشته تخمین می زند. سایتی که بیشترین ترکیب بازدیدکنندگان و بازدید از صفحه را در 3 ماه گذشته داشته است در رتبه 1 قرار دارد. سایتی که کمترین رتبه را دارد در حدود 30 میلیون رتبه بندی شده است. اگر در 3 ماه گذشته هیچ کس در پنل اندازه گیری ما از سایتی بازدید نکرده باشد، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد.

ترفند کاهش رتبه الکسا

برای به دست آوردن رتبه دقیق تر Alexa، می توانید معیارهای سایت خود را در Alexa تأیید کنید. سایت های دارای معیارهای تأیید شده، معیارهای خود را مستقیماً توسط Alexa اندازه گیری می کنند نه اینکه بر اساس اطلاعات پانل داده ما تخمین زده شوند. تأیید معیارهای سایت شما رتبه دقیق تری را ارائه می دهد، اما لزوما رتبه بهتری ندارد! چندین مزیت دیگر از معیارهای اندازه گیری سایت وجود دارد، اما رتبه الکسا دقیق تر تنها یکی از آنهاست.

چند ترفند عالی برای بهبود رتبه الکسا:

چند ترفند عالی برای بهبود رتبه الکسا

 

  •  ایجاد پیوند از سایت های معتبر
  • انتشار مطالب با کیفیت بالا
  • مطالب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

 

در این مقاله شما با مفهوم رتبه الکسا چیست؟ بهترین شیوه های SEO را در وب سایت خود دنبال کنید. سئو یک استراتژی بسیار مهم است که سزاوار زمان قابل توجهی است. اما SEO فقط به منظور ارتقاء تبلیغات و دیده شدن وب سایت شما نیست. همچنین در مورد بهبود سایت شما برای مشتریانی است که از آن برای ارتباط با مارک شما استفاده می کنند. بدون تجربه کاربری خوب، امید چندانی به حفظ یا تبدیل مشتریان خود ندارید. شما با بهبود جایگاه سئو سایت می توانید در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید.

اگر به دنبال متخصصین سئو برای وب سایت خود هستید تا کسب و کار خودتون رو بدون تبلیغات و به صورت کاملا ارگانیک بالا ببرید و در صفحات اول گوگل قرار بگیرید میتونید از خدمات سئو سایت در ارومیه بهره مند شوید. در صورت نیاز به مشاوره و ارائه خدمات با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *