آژانس دیجیتال مارکتینگ هیواوب

اکسپلور اینستاگرام چیست و چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام

فهرست مطالب

اکسپلور اینستاگرام چیست؟ ورود به اکسپلور در اینستاگرام همچنان یکی از آخرین مرزهای دسترسی ارگانیک است.الگوریتم های اینستاگرام دائما در حال تغییر و تکامل است. و در حال یادگیری محتوای مشکل ساز، حذف تعصب، ترویج قالب های جدید و ارتباط افراد با جوامع مثبت در این پلت فرم است. در ادامه با شرکت هیوا وب همراه باشید تا به برسی این موضع مهم بپردازیم.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام مجموعه ای از عکس ها، فیلم ها، ریلز ها و داستانهای عمومی است که به هر کاربر اینستاگرام کمک می کند تا پست ها، حساب ها، هشتگ ها یا محصولاتی را که دوست دارد را منتشر کند.

یکی از کارکنان اینستاگرامی توضیح می دهد: “ما در تلاش هستیم تا انواع عکس ها و فیلم هایی را که در Explore مشاهده می کنید به روز کنیم تا بهتر با شما مطابقت داشته باشد.” به گفته این شرکت، پست های نمایش داده شده بر اساس مواردی مانند افرادی که دنبال می کنید یا پست هایی که دوست دارید انتخاب می شوند.

الگوریتم صفحه اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می کند؟

الگوریتم صفحه اکسپلور اینستاگرام

 

هیچ دو صفحه اکسپلور Instagram شبیه به هم نیستند. دلیلش این است که محتوایی که شخصی هنگام بازکردن اکسپلور می بیند توسط سیستم رتبه بندی فید اینستاگرام شخصی سازی شده است.این سیستم که به الگوریتم اینستاگرام معروف است، از این ماشین برای تنظیم موارد نمایش داده شده بر اساس منابع مختلف و سیگنال های رتبه بندی استفاده می کند.

به عبارت دیگر ، انتخاب محتوا در صفحه اکسپلور هر کاربر بر اساس موارد زیر است:

  • صفحاتی که شخص قبلاً آنها را دنبال می کند.
  • انواع پست هایی که کاربر اغلب با آنها درگیر تعامل می شود.
  • لایک پست هایی با مشارکت بالا.
  • ذخیره کردن عکس یا فیلم .
  • زوم کردن روی عکس .

 

مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام چیست؟

مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام

 

هدف ایجاد تعامل بر روی یک محتوا (پست ، ویدیوی IGTV یا Reel) است. زیرا محتوای شما در بین مخاطبان بیشتری نسبت به دنبال کنندگان شما ظاهر می شود.

  1. افزایش تعداد دنبال کنندگان جدید.
  2. افزایش تعامل باقیمانده در آینده.
  3. تبدیل های بیشتر به مشتری
  4. افزایش فروش محصولات یا خدمات
  5. بیشتر شدن نرخ تعامل بین کاربران

نکات مهم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام چیست؟

 

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام

 

1. مطالب جذاب را به اشتراک بگذارید.

هر چقدر مطالب جذاب و دسته اول با کاور مناسب تولید کنید شانس رفتن به اکسپلور خیلی بالاست. ویدئوهای اسلایدی خیلی راحتر از IGTV به اکسپلور می رود. زیرا در صفحه اکسپلور به صورت خودکار پخش می شوند. از قدرت تیتر های جذاب نیز غافل نشوید. تصاویری با کیفیت بالا به اشتراک بگذارید.

2. امکانات جدید مانند reels را امتحان کنید.

ریلز (Reels) اینستاگرام، قابلیت جدیدی از محتوا در این پلتفرم است که به شما امکان می‌دهد تا ویدیوهای 30 ثانیه‌ای را با دیگران در یک فید اختصاصی جدید ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید. فرمت های مختلف مانند Reels یا پست های اسلایدی را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک دسترسی بیشتری را به ارمغان می آورند. با به روزرسانی های اینستاگرام همراه باشید تا بفهمید شرکت در هر لحظه چه فرمت هایی را در اولویت قرار می دهد. حالا که فهمیدید اکسپلور اینستاگرام چیست؟ و چطور باید پیشرفت کرد این ترفند هارو رو حتما استفاده کنید.

3. مخاطبین هدف خود را بشناسید.

ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام

 

برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام، “مخاطبان هدف خود را بشناسید” یک قدم جلوتر بروید. با اطلاعات اینستاگرام خود آشنا شوید. مخاطبان مورد نظری را که می خواهید در Explore به آنها دسترسی پیدا کنید، مشخص کنید و یاد بگیرید که این کاربران بیشتر با چه محتوایی درگیر هستند.

4. یک مخاطب هدف فعال تشکیل بدید.

یکی از اهداف اصلی صفحه اکسپلور اینستاگرام این است که افراد را به جوامع موجود در پلت فرم متصل کنید. هرچه تعداد فالوور برند شما در اینستاگرام فعال تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که اینستاگرام آن را به “مخاطبان مشابه” در صفحه اکسپلور نمایش بده. به مخاطبان خود فرصت کافی بدهید تا با حساب شما ارتباط برقرار کنند. همه این ترفند ها با که دانستن اکسپلور اینستاگرام چیست؟ و چه روش های باعث بهبود عملکرد شما در این پلتفرم می شود، میتواند در پیشرفت شما نقش بسیار بالایی داشته باشد.

5. زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند محتوا ارسال کنید.

الگوریتم اینستاگرام در به موقع ارسال کردن محتوا اولویت دارد. به این معنی که اگر پست شما در اوج ترافیک منتشر شده باشد، به تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما نشان داده می شود. و به دست آوردن تعامل بالا با فالوور های خود اولین قدم برای کسب رتبه در صفحه اکسپلور است. شما می توانید زمان آنلایت شدن مخاطبین رو از قسمت اینسایت پیجتون بدست بیارید که در چه ساعتی بیشترین حضور را دارند.

6. از برچسب ها و هشتک مربوطه استفاده کنید.

 

برچسب ها و هشتک مربوطه

 

استفاده از برچسب های جغرافیایی، برچسب های حساب و هشتگ ها روش های اضافی برای گسترش دسترسی به محتوای شما در Explore هستند.به یاد داشته باشید، مردم از صفحه اکسپلور اینستاگرام برای جستجوی هشتگ و مکان نیز استفاده می کنند. اگر یک هشتگ خاص باعث جلب توجه شخص شود، با جستجو وارد پیج شما می شود.

7. از دور زدن الگوریتم اینستاگرام صرف نظر کنید.

خرید فالوورها ممکن است سود کوتاه مدت را به همراه داشته باشد، اما معمولاً در بلندمدت جواب نمی دهد. رتبه بندی خوراک اینستاگرام با استفاده از تولید محتوای خوب تامین می شود. الگوریتم های اینستاگرام دائما در حال به روز رسانی هست و هر گونه تخلف را فوری مشاهده می کند پس سعی کنید همیشه با تولید محتوای خوب به جذب فالوور بپردازید.

در پایان شما با سوالاتی از قبیل اکسپلور اینستاگرام چیست؟ و چه روش هایی برای ورود به اکسپلور وجود دارد آشنا شدید. تیم پشتیبانی هیوا وب برای پاسخگویی و مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات ادمین اینستاگرام آماده پاسخگویی است.اگر برای کسب کار خودتون وب سایت ندارید میتونید از طریق لینک قیمت طراحی سایت از تعرفه های طراحی سایت مطلع شوید و از مشاوره های رایگان هیوا وب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *